Przesłanie anielskie - sztuka anielska



Głos może brzmieć jak twój własny lub może brzmieć inaczej. Głos może wydzielać się z wnętrza twojego ciała, w twoim umyśle lub brzmieć tak, jakby znajdował się poza twoją głową. Kiedy anioł ostrzegł mnie, że mój samochód ma zostać ukradziony, jego głos zabrzmiał tak, jakby mówił za ręcznikiem papierowym, tuż za moim prawym uchem. Godzinę później, gdy znalazłem się w środku, ten sam anioł prowadził moje akcje ratownicze, mówiąc do mnie przez wewnętrzny głos. Dostając anielskie wiadomości w mojej książce słyszałem słowa zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz mojego umysłu.

Karta. Ta karta ilustruje wynik Twojego pytania w oparciu o bieżącą ścieżkę. Pamiętaj, że przyszłość zawsze się zmienia. Jeśli nie podoba Ci się wynik, jest to Twoja szansa, aby wprowadzić zmiany, które zmienią. Jeśli podoba Ci się ten wynik, pozostań na bieżącej ścieżce. Aby utrzymać aktualną ścieżkę, nadal rób to, co robisz. Biorąc to łatwe lub zmieniając, jak ciężko pracujesz nad tym wynikiem prawdopodobnie wpłynie na przyszłość.

Często pytam moich aniołów, czy nadal będę cierpliwie, że mój związek z człowiekiem, którego kocham, wznowie ... Często to robię, gdy jestem w samochodzie. Ciekawe, że piosenka pojawi się w ciągu minuty lub tak, że przypomina mi o nim lub był ulubieńcem naszych lub wielokrotnie zobaczy jego samochód z rzędu. Mam nadzieję, że prawidłowo czytam te znaki. Jestem wdzięczny, gdy widzę coś, co prowadzi mnie we właściwym kierunku. Wciąż pytam o ich wskazówki i mam nadzieję, że nie interpretuję mojej własnej woli.

Jesteśmy małymi łodziami na ogromnym oceanie możliwości. Czasami poświęcamy tyle czasu na to, co robią inne łodzie, zapominamy o horyzoncie, zapominamy, że pod tym ogromnym oceanem jest dużo więcej. Zapominamy oglądać zestaw słońca, a gwiazdy wychodzą nocą. Zapominamy, jak magiczna jest noc, aby cofnąć się w ciągu dnia. Zapominamy, że jesteśmy odpowiedzialni za to, gdzie są nasze żaglówki, że nie musimy śledzić innych.

Twoje ciało fizyczne wzrasta w wibracjach i, jak to się dzieje, Twoje stare urazy, urazy i bóle są uwalniane z komórek. Puśćcie ... uwolnijcie się i ufajcie. Ten nowy poziom przejrzystości, w który wprowadzasz, przynosi głębsze zrozumienie Twojego przeznaczenia na Ziemi. Spodziewaj się żyć z większą radością i zadowoleniem w swoim życiu i działać na małych nogach, tak jak jesteś inspirowany, aby żyć z większą przejrzystością.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przesłanie anielskie - wiadomość od twojego anioła stróża

Przesłanie anielskie – nauka rozpoznawania znaków anielskich